czwartek, 9 października 2014

Muzyka i rymy - pożyteczne z półeczki


Dzisiaj post dziękczynny - Milenka dostała cudowną płytę: MELORYMKI!!!!



Od długiego czasu szukałam czegoś ładnego, polskiego, muzycznego. Od czasu NIE WIEM KTO? jakoś nic mnie nie poruszało. A tu przyszła piękna niespodzianka!!! Cudowna płyta! Wreszcie wykonanie jest muzycznie łatwe, proste melodyczne, znane i lubiane rymowanki, oprawione w czyste dźwięki, a nie w popową skakankę!!

RYM! w znanych, prostych słowach
RYTM! w muzyce kilku instrumentów
RADOŚĆ!! w głosach dzieci śpiewających (na płycie i w domu!)

Dla dzieci, uczących się języka polskiego poza granicami Polski - świetny materiał w dobrym wykonaniu; czysto śpiewające dzieci; opracowanie muzyczne wspomagające naukę rytmu!!! bez zbędnych przygrywek; znane słowa!

Znałam MUZALINKI (mam z Tuwimem i kolędami) ale tej płyty nie znałam ani nie miałam. Tak więc prezent trafiony w dzisiątkę.

MELORYMKI towarzyszą nam w samochodzie do przedszkola (co słuchamy jadąc z przedszkola napiszę kiedyś). U Milenki (właścicielki płyty) trudno mi jak na razie zaobserwować większe zainteresowanie, za to starszaki!! jak włączyłam płytę - ZAMARŁY!!!! i prawie w bezruchu!! słuchały całej ze mną!!! W samochodzie teraz słuchają i śpiewają już!

Na stronie MUZARYMKÓW przeczytałam : "Projekt "Melorymki" odbywa się pod hasłem "Cała rodzina gra i śpiewa". Wspólny śpiew i gra na prostych instrumentach bardzo integruje ze sobą, uwalnia emocje, dostarcza wiele radości i zapewnia fantastyczną zabawę dla całej rodziny." - zgadza się!

Polecam więc serdecznie i dziękuję Dobrej Duszy za prezent w imieniu Milenki, dzieci i swoim! Mamy teraz fantastyczne rymki w uszach!!!

Tu można posłuchać fragmentów: MELORYMKI

4 komentarze:

  1. Podpisuję się pod rekomendacją. Alicja też lubi słuchać tej płyty. Ja odrazu zamówiłam EDUKATKI i MUZALINKI, ale jeszcze nie dokońca przesłuchaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczorrrita! No edukatków nie mam!! wygląda na to, że są suuuper!!!

      Usuń
  2. No jeżeli ta płyta będzie przesłuchana na jednym posiedzeniu od początku do końca, to ja muszę ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń